Πως μου φάνηκε το Job Shadow [Ο.Κ.]

Πήγαμε την Πέμπτη 7 Απριλίου στο Golden Hall στο Μαρούσι με το Μαργαρίτα. Μείναμε για δύο ώρες στο Golden Hall ήταν ο Κύριος Γιάννης, ο Στέφανος, ο Θοδωρής και εγώ ο Ορέστης. Ήταν ένα πρόγραμμα που λέγεται “Job Shadow” και πήγαμε εκεί ώστε να μάθουμε πως δουλεύουν οι εργαζόμενοι. Το “Job Shadow” ονομάζεται στα ελληνικά “εργασία μαζί”. Παρατηρούμε ώστε να μάθουμε την δουλειά. 

Γνωριστήκαμε με τους υπεύθυνους του Golden Hall που μας έδειξαν τον χώρο. Ήρθα σε επαφή με πολύ κόσμο και ήμουν πολύ ευγενικός. Έμαθα να κάνω σκανάρισμα στα εισιτήρια και έλεγα τους κανόνες του ενυδρείου στους πελάτες και εμφανίζεται στο κινητό μια εφαρμογή για το πόσο άτομα έρχονται. Ένιωσα πολύ όμορφα στο ενυδρείο! Ένιωσα φανταστικά και θα ήθελα κάποια στιγμή να ξαναπάω στο Golden Hall. Όπου μου φάνηκαν πολύ συμπαθητικοί αυτοί οι άνθρωποι και πολύ ευγενικοί και χαμογελαστοί!


Την Παρασκευή 8 Απριλίου πήγαμε με το Μαργαρίτα για δύο ώρες στο The Mall Athens. Μας έδειξαν το  χώρο του The Mall Athens οι υπεύθυνοι και μετά πήγαμε στο κέντρο πληροφοριών, και μας έδειξαν στο χάρτη τον κάθε όροφο του Τhe Μall Αthens. Κάναμε μια πασχαλινή κάρτα και τραβούσαν βίντεο οι υπεύθυνοι εμάς να λέμε πασχαλινές ευχές. Μετά μας έδειξαν το βίντεο για να δουν εάν είμαστε καλοί ή όχι.  Μετά μας έδειξαν τον χώρο του παραμυθιού του Πινόκιο και τις ξύλινες κούκλες: τον Πινόκιο, τον Τζεπέτο και την φάλαινα. Ένιωσα ότι δυσκολεύομαι στην ξένη γλώσσα με τους πελάτες και το έλεγα στην υπεύθυνη να μιλήσει. Ήταν λίγο βαρετά γιατί δεν ήταν ο καθένας μόνος του. Μου φάνηκαν πολύ συμπαθητικοί και χαρούμενοι, ευχάριστοι, ευγενικοί και χαμογελαστοί οι υπεύθυνοι! Μου άρεσε η πασχαλινή κάρτα και το παραμύθι.


Ορέστης Κουφαλιτάκης


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις